Interní komunikace je nutnost!

13.02.2016 14:43

K čemu je kniha dobrá?

Interní komunizace může být funkční, efektivní a zábavná, ale také nefungující a otravná. Tato kniha atraktivní a svižnou formou ukazuje, jak ve firmě komunikovat tak, aby se zaměstnanci cítili dobře, byli proaktivní a angažovaní a dávali zaměstnavateli víc, než musí.

Dozvíte se, co je v interní komunikaci důležité, jaké má cílové skupiny, co která cílová skupina chce a co nechce slyšet a jak jim to efektivně a smysluplně předat. Zabývá se i tím, co nedělat a čemu se vyhnout, a součástí textu je i dvacet pitomostí, které se skutečně staly v praxi.

Komu je určená?

Bude se hodit všem specialistům a manažerům interní komunikace, pracovníkům lidských zdrojů, manažerům a vůbec všem, kdo v rámci své práce musí organizovaně komunikovat s kolegy. Ocení ji také studenti managementu, marketingu, personalistiky a sociálních věd.

O autorce

Mgr. Ing. Jarka Kovaříková vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze a Filmovou fakultu Akademie múzických umění v Praze. Je také certifikovaný kouč a HR manažer. Pracovala a pracuje jako copywriter, jako manažer externí a interní komunikace a jako konkuzultant v interní komunikaci. Je rovněž autorkou několika úspěšných scénářů a beletristickcýh knih. Ve volném čase se věnuje čtení, psaní a golfu.


 

Zpět