Zaměření knihy

13.02.2016 14:26

K čemu je kniha dobrá?

Interní komunikace může být funkční, efektivní a zábavná, ale také nefungující a otravná. Tato kniha atraktivní a svižnou formou ukazuje, jak ve firmě komunikovat tak, aby se zaměstnanci cítili dobře, byli proaktivní a angažovaní a dávali zaměstnavateli víc, než musí.

Dozvíte se, co je v interní komunikaci důležité, jaké má cílové skupiny, co která cílová skupina chce a co nechce slyšet a jak jim to efektivně a smysluplně předat. Zabývá se i tím, co nedělat a čemu se vyhnout, a součástí textu je i dvacet pitomostí, které se skutečně staly v praxi.

Komu je určená?

Bude se hodit všem specialistům a manažerům interní komunikace, pracovníkům lidských zdrojů, manažerům a vůbec všem, kdo v rámci své práce musí organizovaně komunikovat s kolegy. Ocení ji také studenti managementu, marketingu, personalistiky a sociálních věd.

Zpět